Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Disaster Recovery;

Σε περίπτωση ανάγκης και κατόπιν αιτήματος του πελάτη, η υπηρεσία μέσω της τεχνολογίας της Veeam μετατρέπει τα αντίγραφα ασφαλείας που είναι αποθηκευμένα στο σύννεφο σε λειτουργικά δεδομένα έτοιμα να χρησιμοποιηθούν.

By |2023-06-27T09:54:41+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Disaster Recovery;

Τι απαιτείται από τη μεριά μου για να υλοποιηθεί η υπηρεσία;

Βασική προϋπόθεση είναι η επιλογή της εφαρμογής της Veeam και η αποστολή του Backup στο Datacenter της υπηρεσίας μας. Κατόπιν, αφού αναλυθούν οι ανάγκες σας, προετοιμάζονται με τους μηχανικούς μας τα αναγκαία βήματα για την υλοποίηση των σεναρίων που σας εξυπηρετούν σε συνεργασία. Σε καθημερινή βάση η υπηρεσία είναι παρόμοια με την αυτοματοποιημένη λήψη [...]

By |2023-06-27T10:01:11+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Τι απαιτείται από τη μεριά μου για να υλοποιηθεί η υπηρεσία;

Πώς ξέρω ότι το Backup των εφαρμογών μου στο σύννεφο είναι κατάλληλο για επαναφορά και λειτουργία;

Εκτός από τις αρχικές δοκιμές, η υπηρεσία προσφέρει τη δυνατότητα να γίνονται πραγματικές δοκιμές (Virtual Labs) σε τακτά χρονικά διαστήματα.

By |2023-06-27T10:05:07+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πώς ξέρω ότι το Backup των εφαρμογών μου στο σύννεφο είναι κατάλληλο για επαναφορά και λειτουργία;

Τι γραμμές χρειάζομαι ώστε τα δεδομένα μου στο σύννεφο να είναι συγχρονισμένα;

Ο συγχρονισμός των δεδομένων εξαρτάται από την ταχύτητα με την οποία συνδέεστε, τον όγκο των δεδομένων που αλλάζουν, αλλά και από τον αριθμό των Servers. Αν και υπηρεσία είναι λειτουργική ακόμα και μέσω VDSL κυκλωμάτων, συστήνεται η χρήση οπτικών γραμμών. Καθώς στην ουσία συγχρονίζονται ολόκληρα Virtual Machines, θα υπάρχει πάντα μία καθυστέρηση και τα [...]

By |2023-06-27T10:03:46+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Τι γραμμές χρειάζομαι ώστε τα δεδομένα μου στο σύννεφο να είναι συγχρονισμένα;

Έχω πρόβλημα με το δίκτυό μου. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να λειτουργήσω από το datacenter;

Για να χρησιμοποιήσετε τους Server σας από το datacenter, πρέπει να ζητήσετε από την υπηρεσία την ενεργοποίησή τους από τα αντίγραφα ασφαλείας καθώς και να εισάγετε το encryption key. Στη συνέχεια θα ακολουθήσετε το «σχέδιο δράσης για την εταιρεία σας» που έχει ετοιμαστεί σε συνεργασία με τους μηχανικούς μας, ώστε η επαναφορά να μην [...]

By |2023-06-27T10:06:48+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Έχω πρόβλημα με το δίκτυό μου. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να λειτουργήσω από το datacenter;

Πως θα συνδεθώ αν έχω πρόβλημα με τις εγκαταστάσεις μου;

Μέσα στο «σχέδιο δράσης» θα υπάρχουν αναλυτικά τα βήματα και τα στοιχεία πρόσβασης μέσω SSL VPN στις εφαρμογές σας που θα ενεργοποιηθούν στο Datacenter.

By |2023-06-27T10:37:03+03:00June 27th, 2023||Comments Off on Πως θα συνδεθώ αν έχω πρόβλημα με τις εγκαταστάσεις μου;

Πόσος χρόνος απαιτείται για την επαναφορά των εφαρμογών στο σύννεφο και τη χρήση τους από τους χρήστες μου;

Ο χρόνος επαναφοράς των μηχανών εξαρτάται από το μέγεθος κάθε server καθώς και τον αριθμό των server που πρέπει να επανέλθουν. Ένας μέσος ρυθμός επαναφοράς είναι περίπου 100 GB την ώρα.

By |2023-06-27T10:39:07+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πόσος χρόνος απαιτείται για την επαναφορά των εφαρμογών στο σύννεφο και τη χρήση τους από τους χρήστες μου;

Πόσο ασφαλή είναι τα δεδομένα μου;

Συστήνουμε ανεπιφύλακτα την κρυπτογράφηση των δεδομένων των πελατών πριν την αποστολή τους στο Datacenter. Σε κάθε περίπτωση αυτά αποστέλλονται προς τα συστήματα μας κρυπτογραφημένα με AES256. Επιπλέον, η υπηρεσία είναι πιστοποιημένη με ISO 27001 για την προστασία των δεδομένων των πελατών στο σύννεφο.

By |2023-06-27T10:40:13+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πόσο ασφαλή είναι τα δεδομένα μου;

Το πρόβλημα στο δίκτυό μου αποκαταστάθηκε. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να επανέλθω στην κανονική λειτουργία;

Προκειμένου να ενεργοποιηθεί η κανονική λειτουργία χρειάζεται να ενσωματωθούν στο τοπικό δίκτυο τα δεδομένα που άλλαξαν ή καταχωρήθηκαν στους Servers του Datacenter στο διάστημα της λειτουργίας σε αυτό. Μπορείτε να επιλέξετε είτε το συγχρονισμό μέσω της γραμμής, είτε εάν ο όγκος των δεδομένων είναι ιδιαίτερα μεγάλος, τη φυσική μεταφορά τους από το Datacenter. [...]

By |2023-06-27T10:41:17+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Το πρόβλημα στο δίκτυό μου αποκαταστάθηκε. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να επανέλθω στην κανονική λειτουργία;

Τι είδους υποστήριξη παρέχετε;

Στο support.digitalsima.gr μπορείτε να ανοίξετε ticket όπου το αίτημά σας θα απαντηθεί σε 2 έως 6 εργάσιμες ώρες. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας συστήνουμε να ανατρέξετε προηγουμένως στη Γνωσιακή μας Βάση στον ίδιο σύνδεσμο. Για επείγοντα θέματα μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την τεχνική υποστήριξη (9 π.μ. - 5 μ.μ) Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός [...]

Go to Top