Μπορώ να στέλνω στο datacenter μέρος μόνο των δεδομένων που παίρνω τοπικά backup μέσω του backup365;

Ναι. Μέσω της δημιουργίας δύο Backup Set. Το ένα θα αποθηκεύει μόνο τοπικά, ενώ το δεύτερο θα αποστέλλει μόνο στο Data Center.

By |2023-05-26T09:37:00+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Μπορώ να στέλνω στο datacenter μέρος μόνο των δεδομένων που παίρνω τοπικά backup μέσω του backup365;

Υπάρχει δυνατότητα να μεταφέρετε τοπικά στο datacenter σας το 1ο μου backup;

Ναι. Καθώς η μεταφορά των δεδομένων ενδέχεται να είναι αρκετά χρονοβόρα μέσω Internet την πρώτη φορά, προσφέρουμε την υπηρεσία Seed Load Utility χωρίς χρέωση για χωρητικότητα άνω των 250 GB. Με τη Seed Load Utility παίρνετε το Backup σε ένα τοπικό εξωτερικό δίσκο και κατόπιν συνεννόησης με το τεχνικό τμήμα, φέρνετε στα γραφεία μας [...]

By |2023-05-26T09:37:48+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Υπάρχει δυνατότητα να μεταφέρετε τοπικά στο datacenter σας το 1ο μου backup;

Πώς επαναφέρω τα αρχεία μου;

Μπορείτε να επαναφέρετε τα δεδομένα σας είτε από την ίδια συσκευή (Server / τερματικό), της οποίας τα δεδομένα θέλετε να επαναφέρετε, είτε από οποιοδήποτε άλλο τερματικό – τοπικό ή απομακρυσμένο – μέσω του Restore Client. Κατεβάζετε το Restore Client από το Portal διαχείρισης και αφού εγκατασταθεί κάνετε login με τα στοιχεία και το Encryption [...]

By |2023-05-26T09:39:07+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πώς επαναφέρω τα αρχεία μου;

Πώς μπορώ να κάνω γρήγορα restore τα αρχεία μου από το datacenter;

Υπάρχει δυνατότητα με επιπλέον χρέωση μέσω της υπηρεσίας Fast Restore. Με την υπηρεσία αυτή, παρέχεται η δυνατότητα να παραλάβετε τα δεδομένων σας κρυπτογραφημένα μέσω Hard Disk σε περίπτωση που η συνήθης (μέσω Internet) διαδικασία επαναφοράς είναι χρονοβόρα.

By |2023-05-26T09:39:36+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πώς μπορώ να κάνω γρήγορα restore τα αρχεία μου από το datacenter;

Τι είδους υποστήριξη παρέχετε;

Προσφέρουμε δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη τις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (9 π.μ. - 5 μ.μ) Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός αργιών. Επίσης μπορείτε να στέλνετε email στο support@backup365.gr, καθώς και να ανατρέξετε στη Γνωσιακή Βάση.

By |2023-05-26T09:40:04+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Τι είδους υποστήριξη παρέχετε;

Ποια είναι η διαδικασία διακοπής της υπηρεσίας;

Η υπηρεσία διακόπτεται αμέσως μετά την αποστολή σχετικού email στη διεύθυνση salesdep@backup365.gr. Μπορείτε να σβήσετε τα Backup set σας, τα οποία θα διαγραφούν αυτόματα και οριστικά από τους Servers μας. Η υπηρεσία δεν πιστώνεται για τυχόν διάστημα που απομένει μέχρι τη λήξη της τιμολογημένης περιόδου. Εάν επιθυμείτε να μην ανανεωθεί η υπηρεσία με τη [...]

By |2023-05-26T09:40:37+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Ποια είναι η διαδικασία διακοπής της υπηρεσίας;
Go to Top