Πόσος χρόνος απαιτείται για την επαναφορά των εφαρμογών στο σύννεφο και τη χρήση τους από τους χρήστες μου;

Ο χρόνος επαναφοράς των μηχανών εξαρτάται από το μέγεθος κάθε server καθώς και τον αριθμό των server που πρέπει να επανέλθουν. Ένας μέσος ρυθμός επαναφοράς είναι περίπου 100 GB την ώρα.

By |2023-06-27T10:39:07+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πόσος χρόνος απαιτείται για την επαναφορά των εφαρμογών στο σύννεφο και τη χρήση τους από τους χρήστες μου;

Πόσα backup sets μπορώ να έχω αποθηκευμένα;

Στο Backup365 έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε όσα backup set θέλετε με την ιστορικότητα (retention policy) που επιθυμείτε. Πρέπει μόνο να βεβαιωθείτε ότι έχετε δεσμεύσει τον απαιτούμενο χώρο. Το καθημερινό Report της εφαρμογής θα σας ενημερώσει εάν ο ελεύθερος χώρος σας είναι μικρότερος από το 20% του συνολικού.

By |2023-05-26T09:34:43+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πόσα backup sets μπορώ να έχω αποθηκευμένα;

Πόσο ασφαλή είναι τα δεδομένα μου;

Συστήνουμε ανεπιφύλακτα την κρυπτογράφηση των δεδομένων των πελατών πριν την αποστολή τους στο Datacenter. Σε κάθε περίπτωση αυτά αποστέλλονται προς τα συστήματα μας κρυπτογραφημένα με AES256. Επιπλέον, η υπηρεσία είναι πιστοποιημένη με ISO 27001 για την προστασία των δεδομένων των πελατών στο σύννεφο.

By |2023-06-27T10:40:13+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πόσο ασφαλή είναι τα δεδομένα μου;

Πώς θα ξέρω ότι τα backup μου λειτουργούν κανονικά;

Με την ολοκλήρωση του Backup, η υπηρεσία σας στέλνει ένα Report μέσω email για το αποτέλεσμα κάθε backup set, καθώς και για τυχόν προβλήματα που παρατηρήθηκαν. Επιπλέον μέσω του Portal Διαχείρισης έχετε κεντρικό έλεγχο όλων των reports των πελατών σας.

By |2023-05-26T09:35:25+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Πώς θα ξέρω ότι τα backup μου λειτουργούν κανονικά;

Το πρόβλημα στο δίκτυό μου αποκαταστάθηκε. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να επανέλθω στην κανονική λειτουργία;

Προκειμένου να ενεργοποιηθεί η κανονική λειτουργία χρειάζεται να ενσωματωθούν στο τοπικό δίκτυο τα δεδομένα που άλλαξαν ή καταχωρήθηκαν στους Servers του Datacenter στο διάστημα της λειτουργίας σε αυτό. Μπορείτε να επιλέξετε είτε το συγχρονισμό μέσω της γραμμής, είτε εάν ο όγκος των δεδομένων είναι ιδιαίτερα μεγάλος, τη φυσική μεταφορά τους από το Datacenter. [...]

By |2023-06-27T10:41:17+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Το πρόβλημα στο δίκτυό μου αποκαταστάθηκε. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να επανέλθω στην κανονική λειτουργία;

Τι είδους υποστήριξη παρέχετε;

Στο support.digitalsima.gr μπορείτε να ανοίξετε ticket όπου το αίτημά σας θα απαντηθεί σε 2 έως 6 εργάσιμες ώρες. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας συστήνουμε να ανατρέξετε προηγουμένως στη Γνωσιακή μας Βάση στον ίδιο σύνδεσμο. Για επείγοντα θέματα μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την τεχνική υποστήριξη (9 π.μ. - 5 μ.μ) Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός [...]

Ποια είναι η διαδικασία διακοπής της υπηρεσίας;

Η υπηρεσία διακόπτεται εντός 2 ημερών από την αποστολή σχετικού email στη διεύθυνση salesdep@digitalsima.gr. Όταν σβήσετε τα Backup set σας, αυτά θα διαγραφούν αυτόματα και οριστικά από τους Servers μας εντός 24 ωρών. Σημείωση: Η υπηρεσία δεν πιστώνεται για τυχόν διάστημα που απομένει μέχρι τη λήξη της τιμολογημένης περιόδου. Εάν επιθυμείτε να μην ανανεωθεί [...]

By |2023-06-27T10:52:02+03:00June 27th, 2023||Comments Off on Ποια είναι η διαδικασία διακοπής της υπηρεσίας;

Μπορώ να στέλνω στο datacenter μέρος μόνο των δεδομένων που παίρνω τοπικά backup μέσω του backup365;

Ναι. Μέσω της δημιουργίας δύο Backup Set. Το ένα θα αποθηκεύει μόνο τοπικά, ενώ το δεύτερο θα αποστέλλει μόνο στο Data Center.

By |2023-05-26T09:37:00+03:00March 8th, 2023||Comments Off on Μπορώ να στέλνω στο datacenter μέρος μόνο των δεδομένων που παίρνω τοπικά backup μέσω του backup365;
Go to Top