Backup365 Χαρακτηριστικά2024-04-19T16:46:58+03:00
Backup365

Προστασία των εταιρικών δεδομένων με Cloud Backup Backup365.

Χαρακτηριστικά

Anywhere-to-anywhere backup

Με το Backup365 λαμβάνεται backup όλων των εταιρικών σας δεδομένων, όπου και αν βρίσκονται – τοπικά ή στο σύννεφο – (αρχεία, databases, NAS, Virtual Machines, Microsoft 365) και επιλέγετε την αποστολή των αντιγράφων ασφαλείας είτε σε τοπικό προορισμό (π.χ. server, NAS) είτε στο σύννεφο (datacenter του Backup365 ή τρίτου).

Πολλαπλοί προορισμοί backup

Το Backup365 σας επιτρέπει να δημιουργείτε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων σας σε πολλαπλούς προορισμούς ταυτόχρονα. Η δυνατότητα του Backup365 να δημιουργεί αντίγραφα ασφαλείας δεδομένων σε πολλαπλές τοποθεσίες αποθήκευσης παρέχει ευελιξία στις επιχειρήσεις να επαναφέρουν τα δεδομένα από όπου εξυπηρετεί, σε περίπτωση προβλήματος.

Ασφάλεια στο σύννεφο του Backup365

  • Διατήρηση των δεδομένων σε 2 υψηλών προδιαγραφών Datacenters.

  • Εφεδρικές διατάξεις σε όλα τα επίπεδα.

  • Ασφάλεια των υποδομών με τακτικούς ελέγχους και συστηματικές αναβαθμίσεις.

  • Πιστοποίηση διαδικασιών κατά ISO 27001.

  • Δυνατότητα για ταχεία επαναφορά μεγάλου όγκου δεδομένων με αποστολή φυσικού δίσκου (Fast Restore).

Νέα χαρακτηριστικά

Αναλλοίωτο αντίγραφο ασφαλείας (Immutable)

Με το Immutable Backup, τα δεδομένα των αντιγράφων ασφαλείας δεν μπορούν να αλλάξουν, να διαγραφούν, να τροποποιηθούν ή να κρυπτογραφηθούν. Συνεπώς ακόμα και αν τα εταιρικά σας δεδομένα μολυνθούν από ransomware ή διαγραφούν από χάκερς, θα υπάρχει πάντα ένα αναλλοίωτο αντίγραφο των εφεδρικών δεδομένων σας.

Restore Drill

Το Restore Drill επιβεβαιώνει τη δυνατότητα ανάκτησης των αντιγράφων ασφαλείας, διεξάγοντας αυτοματοποιημένα άσκηση επαναφοράς των δεδομένων σε δοκιμαστικό χώρο στους Servers της υπηρεσίας.

Κρυπτογράφηση δεδομένων

Το Backup365 κρυπτογραφεί όλα τα δεδομένα αντιγράφων ασφαλείας (περιεχόμενα και όνομα αρχείου) χρησιμοποιώντας έναν ισχυρό αλγόριθμο κρυπτογράφησης AES 256-bit κατά τη διαδικασία δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας. Η πρόσβαση ή η αποκρυπτογράφηση στα δεδομένα αντιγράφων ασφαλείας μπορεί να γίνει μόνο με το κλειδί κρυπτογράφησης.

Πολιτική διατήρησης δεδομένων

Η πολιτική διατήρησης δεδομένων (Data Retention Policy) ρυθμίζει το χρονικό διάστημα κατά το οποίο διατηρούνται παλαιότερες εκδόσεις των δεδομένων σας προτού διαγραφούν οριστικά από τον χώρο αποθήκευσης αντιγράφων ασφαλείας. Ορίζετε τον αριθμό ημερών, εβδομάδων, μηνών ή ετών που θα διατηρούνται τα backup jobs, σύμφωνα με τις ανάγκες τις επιχείρησής σας.

Backup ανοιχτών αρχείων

Το Backup365 χρησιμοποιεί το Microsoft VSS (Volume Shadow Copy service) για τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των ανοιχτών αρχείων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να έχετε πρόσβαση και να δουλεύετε τα αρχεία σας κανονικά ενώ το Backup365 δημιουργεί στο παρασκήνιο αντίγραφα ασφαλείας

Data Deduplication

Το Data Deduplication είναι η διαδικασία αναγνώρισης και εξάλειψης διπλότυπων δεδομένων. Το Backup365 χρησιμοποιεί έναν προηγμένο αλγόριθμο τεμαχισμού των δεδομένων, το οποίο εντοπίζει και φιλτράρει όλα τα διπλότυπα μπλοκ δεδομένων, μεταφορτώνοντας μόνο τα μοναδικά στο προορισμό αποθήκευσης του Backup. Σε συνδυασμό με τη συμπίεση των δεδομένων, έχουμε γρηγορότερο backup και restore, λιγότερο απαιτούμενο χώρο και μικρότερο κόστος. Το Deduplication είναι ενεργοποιημένο by default στο κάθε backup set χωρίς να απαιτείται κάποια επιπλέον ρύθμιση από τον χρήστη.

Continuous Data Protection

To Continuous Data Protection (CDP) είναι η δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας κάθε φορά που γίνεται μία αλλαγή σε αρχεία ή φακέλους που έχετε ορίσει.

Data Integrity Check

Με το Data Integrity Check πραγματοποιείται έλεγχος των αντιγράφων ασφαλείας για να εξασφαλιστεί η ακεραιότητα του Backup που έχει ληφθεί.

Granular Restore

Η ανάκτηση δεδομένων από virtual machine VMware και Hyper-V είναι μια επίπονη και χρονοβόρα εργασία. Το «Granular Restore» σας δίνει τη δυνατότητα να ανακτήσετε συγκεκριμένα αρχεία/φακέλους από ένα Virtual Server χωρίς να κάνετε επαναφορά ολόκληρου του Server.

OpenDirect

Το OpenDirect επιτρέπει την ανάκτηση μεμονωμένων αρχείων από μεγάλα συμπιεσμένα αρχεία όπως zip, rar, ISO κ.λπ., χωρίς να χρειάζεται να επαναφέρετε ολόκληρο το συμπιεσμένο αρχείο.

Frequently Asked Questions

Πώς λειτουργεί το backup365;2023-05-26T09:29:58+03:00

Η εφαρμογή (Client) εγκαθίσταται σε κάθε Server ή θέση εργασίας που θέλετε να παίρνετε Backup. Ο Backup365 Client περιλαμβάνει όλους τους agents για τις διαφορετικές εφαρμογές / Servers / VM / Desktops. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε παντού το ίδιο menu. Μέσω του Client Backup365, επιλέγετε τα αρχεία αλλά και τον προγραμματισμό για διατήρηση των προηγούμενων Backup.

Πως χρεώνεται η υπηρεσία;2023-05-26T09:30:45+03:00

Η χρέωση εξαρτάται από το χώρο που έχετε δεσμεύσει στην υπηρεσία μας, για το Backup των δεδομένων σας καθώς και από τους Client που θέλετε να εγκαταστήσετε. Χαρακτηριστικά όπως Granular Restore, Fast Restore ή Individual mailbox module χρεώνονται επιπλέον.

Μπορώ να δοκιμάσω την υπηρεσία;2023-05-26T09:31:18+03:00

Ναι. Η δοκιμή της υπηρεσίας είναι δωρεάν για 30 ημέρες και περιλαμβάνει χώρο 25GB στους Server μας. Σε ειδικές περιπτώσεις και κατόπιν συνεννόησης, ο χώρος της δοκιμαστικής περιόδου μπορεί να αυξηθεί.

Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή στο backup365;2023-05-26T09:31:57+03:00

Ναι!  Το Backup365 υποστηρίζει 256 bit κρυπτογράφηση με πρωτόκολλα, όπως (AES, TripleDES, TwoFish). Επίσης, η επικοινωνία μεταξύ χρήστη και Cloud Servers είναι κρυπτογραφημένη και γίνεται με 1024 RCA Public Key Encryption. Τα δεδομένα παραμένουν κρυπτογραφημένα διαρκώς στους κεντρικούς Servers μας και είναι προσβάσιμα μόνο με τον κωδικό πρόσβασης και το encryption key που έχετε ορίσει. Στα δεδομένα σας δεν έχει κανείς πρόσβαση εκτός από εσάς – ούτε εμείς φυσικά. Ο κωδικός σας αποθηκεύεται στους Server μας κρυπτογραφημένος.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που – για μεγαλύτερη ασφάλεια – ενεργοποιήσετε διαφορετικό «κλειδί» από τον κωδικό πρόσβασης ( Encryption Key ) δεν πρέπει να το χάσετε. Το Encryption Key σας, για λόγους ασφαλείας δεν αποθηκεύεται στους κεντρικούς μας Server. Συνεπώς εάν χαθεί, δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης των δεδομένων σας. Πρέπει να διαγράψετε τα Backup Set και να δημιουργήσετε καινούρια.

Που είναι αποθηκευμένα τα δεδομένα μου στο Σύννεφο;2023-05-26T09:32:46+03:00

Τα δύο Data Centers που χρησιμοποιούμε για την υπηρεσία Backup365 είναι στην Αττική. Μάλιστα ο εξοπλισμός της υπηρεσίας είναι σχεδιασμένος με βάση την αξιοπιστία, καθώς κάθε υποσύστημα βασίζεται σε N +1 αρχιτεκτονική και συνεπώς δεν επηρεάζεται από μία μόνο βλάβη. Επίσης τα δεδομένα αντιγράφονται μεταξύ των δύο Data Center για ακόμα μεγαλύτερη διαθεσιμότητα.

Τι είδους δεδομένα μπορούμε να πάρουμε backup;2023-05-26T09:33:17+03:00

Όλα τα λειτουργικά που υποστηρίζει η Microsoft, τη πλειοψηφία των λειτουργικών Linux καθώς και Virtualization (Hyper-V, Vmware). Επίσης συγκεκριμένα μοντέλα NAS.

Ενδεικτικές υποστηριζόμενες εφαρμογές:

  • SQL Server Standard/ Express/Enterprise (2012,2014, 2016, 2017, 2019)
  • MySQL Server, Oracle 19c, Lotus Notes Domino, Shadow Protect Integration.
  • Exchange Server (2013, 2016, 2019)
Μπορώ να πάρω Backup τα δεδομένα μου που είναι στο Σύννεφο;2023-05-26T09:33:57+03:00

Ναι. Μπορείτε να πάρετε Backup ολόκληρο το Domain του Office 365, Exchange Online, SharePoint Online αλλά και το OneDrive των χρηστών, με δυνατότητα να επαναφέρετε ένα ολόκληρο mailbox ή ακόμη και ένα e-mail. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ Cloud to Local (Microsoft προς τα γραφεία της επιχείρησης) και Cloud to Cloud (Microsoft προς Backup365). Για το backup του office 365 απαιτούνται ειδικοί Clients της Backup365.

Πόσα backup sets μπορώ να έχω αποθηκευμένα;2023-05-26T09:34:43+03:00

Στο Backup365 έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε όσα backup set θέλετε με την ιστορικότητα (retention policy) που επιθυμείτε. Πρέπει μόνο να βεβαιωθείτε ότι έχετε δεσμεύσει τον απαιτούμενο χώρο. Το καθημερινό Report της εφαρμογής θα σας ενημερώσει εάν ο ελεύθερος χώρος σας είναι μικρότερος από το 20% του συνολικού.

Πώς θα ξέρω ότι τα backup μου λειτουργούν κανονικά;2023-05-26T09:35:25+03:00

Με την ολοκλήρωση του Backup, η υπηρεσία σας στέλνει ένα Report μέσω email για το αποτέλεσμα κάθε backup set, καθώς και για τυχόν προβλήματα που παρατηρήθηκαν. Επιπλέον μέσω του Portal Διαχείρισης έχετε κεντρικό έλεγχο όλων των reports των πελατών σας.

Μπορώ να παίρνω και τοπικά backup μέσω του backup365;2023-05-26T09:36:22+03:00

Ναι. H Digital SIMA μάλιστα συστήνει να ρυθμίσετε την εφαρμογή του Backup, ώστε να παίρνει αντίγραφα ασφάλειας και τοπικά στο χώρο σας.

Μπορώ να στέλνω στο datacenter μέρος μόνο των δεδομένων που παίρνω τοπικά backup μέσω του backup365;2023-05-26T09:37:00+03:00

Ναι. Μέσω της δημιουργίας δύο Backup Set. Το ένα θα αποθηκεύει μόνο τοπικά, ενώ το δεύτερο θα αποστέλλει μόνο στο Data Center.

Υπάρχει δυνατότητα να μεταφέρετε τοπικά στο datacenter σας το 1ο μου backup;2023-05-26T09:37:48+03:00

Ναι. Καθώς η μεταφορά των δεδομένων ενδέχεται να είναι αρκετά χρονοβόρα μέσω Internet την πρώτη φορά, προσφέρουμε την υπηρεσία Seed Load Utility χωρίς χρέωση για χωρητικότητα άνω των 250 GB. Με τη Seed Load Utility παίρνετε το Backup σε ένα τοπικό εξωτερικό δίσκο και κατόπιν συνεννόησης με το τεχνικό τμήμα, φέρνετε στα γραφεία μας τον σκληρό δίσκο για τη μεταφορά των δεδομένων σας στους Server της υπηρεσίας μας.

Μπορώ να στέλνω τα δεδομένα μου και σε άλλο Πάροχο;2023-05-26T09:38:24+03:00

Ναι, υπάρχει δυνατότητα αποστολής των δεδομένων τόσο στο Cloud του Backup365, όσο και σε Datacenter τρίτων όπως Google Drive, OneDrive κλπ.

Πώς επαναφέρω τα αρχεία μου;2023-05-26T09:39:07+03:00

Μπορείτε να επαναφέρετε τα δεδομένα σας είτε από την ίδια συσκευή (Server / τερματικό), της οποίας τα δεδομένα θέλετε να επαναφέρετε, είτε από οποιοδήποτε άλλο τερματικό – τοπικό ή απομακρυσμένο – μέσω του Restore Client. Κατεβάζετε το Restore Client από το Portal διαχείρισης και αφού εγκατασταθεί κάνετε login με τα στοιχεία και το Encryption Key σας.

Πώς μπορώ να κάνω γρήγορα restore τα αρχεία μου από το datacenter;2023-05-26T09:39:36+03:00

Υπάρχει δυνατότητα με επιπλέον χρέωση μέσω της υπηρεσίας Fast Restore. Με την υπηρεσία αυτή, παρέχεται η δυνατότητα να παραλάβετε τα δεδομένων σας κρυπτογραφημένα μέσω Hard Disk σε περίπτωση που η συνήθης (μέσω Internet) διαδικασία επαναφοράς είναι χρονοβόρα.

Τι είδους υποστήριξη παρέχετε;2023-05-26T09:40:04+03:00

Προσφέρουμε δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη τις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (9 π.μ. – 5 μ.μ) Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός αργιών. Επίσης μπορείτε να στέλνετε email στο support@backup365.gr, καθώς και να ανατρέξετε στη Γνωσιακή Βάση.

Ποια είναι η διαδικασία διακοπής της υπηρεσίας;2023-05-26T09:40:37+03:00

Η υπηρεσία διακόπτεται αμέσως μετά την αποστολή σχετικού email στη διεύθυνση salesdep@backup365.gr. Μπορείτε να σβήσετε τα Backup set σας, τα οποία θα διαγραφούν αυτόματα και οριστικά από τους Servers μας. Η υπηρεσία δεν πιστώνεται για τυχόν διάστημα που απομένει μέχρι τη λήξη της τιμολογημένης περιόδου. Εάν επιθυμείτε να μην ανανεωθεί η υπηρεσία με τη λήξη της τιμολογημένης περιόδου επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων τουλάχιστον 15 ημέρες πριν απο τη λήξη.

Υπάρχει ειδική τιμολογιακή πολιτική για μεταπωλητές;2023-05-26T09:41:48+03:00

Ναι. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της Digital SIMA.

Go to Top